Čak i ako je postotak reklamacija mali, dobro je znati da se možete pouzdati u naš profesionalni servis u jamstvenom roku i nakon njegovog isteka.
Imamo na raspolaganju sve rezervne dijelove koje nudimo i u prodaji - pogledajte cjenik ispod.

U interesu nam je da sve reklamacije riješimo što je brže moguće, tako da možete biti sigurni da nećete čekati dulje nego što je potrebno. Jamstvo počinje teći danom primitka proizvoda (od kurira, pošte ili u osobno trgovini). Sva roba je pokrivena nadstandardnim jamstvom od 36 mjeseci. Prodavatelj odgovara za sve nedostatke proizvoda koje roba ima u trenutku preuzimanja od strane kupca ili koji se pokažu tijekom jamstvenog roka. To se ne odnosi na nedostatke nastale nepažljivim rukovanjem ili mehaničkim oštećenjima.

 

Proces reklamacji

U slučaju nedostatka na kupljenom proizvodu kontaktirajte nas pozivom na broj +385 91 920 7402, ili e-poštom na adresi servis@ledgrow.hr
Następnie odeślij towar na nasz adres (ID 98614100, LEDGROW.HR, Packeta International s.r.o - HR post (NSC), Poštanska 9, 10410 Velika Gorica) wraz z opisem wady i kopią faktury.

 

Cjenik rezervnih dijelova za servis nakon jamstvenog roka

LED dioda 2 EUR/kom.
Izvor 20 EUR/kom.
Ventilator 10 EUR/kom.
Kabeli 8 EUR